17 września 2012

FitArena




Spośród ogromnej liczby internetowych sklepów oferujących profesjonalne suplementy, przyszedł czas na wybranie rzetelnego dostawcy. Ja zdecydowałem się na firmę FitArena z uwagi na ich profesjonalne, indywidualne podejście do klienta. Ich aktywność na fb pokazuje, jak bardzo zależy im na promocji zdrowia, a poprzez ich wpisy można dowiedzieć się wielu ciekawych informacji ze świata sporu. Moje zaskoczenie było o tyle duże, że po wysłaniu wiadomości do ich firmy, otrzymałem odpowiedź dosłownie po chwili. W dzisiejszych czasach, każdy może otworzyć sklep internetowy, ale tylko pasjonaci i odpowiedzialni ludzie mają szansę zaistnieć jako zaufani sprzedawcy. Wyszedłem z inicjatywą współpracy i tak oto, dzięki uprzejmości firmy, każdy zalogowany użytkownik mojego bloga dostaje 5% rabatu na wszystkie suplementy dostępne na ich stronie internetowej.
Zachęcam więc do zapoznania się z ofertą FitArena i polubienia fan page'a.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz