06 lutego 2012

OLIMP

Długo czekaliście na post, który powie wam, które suplementy są warte waszej uwagi i dlaczego. Jakiś czas zastanawiałem się, czy dobrze robię publikując na blogu konkretną firmę i konkretne produkty. Zanim to zrobiłem napisałem do firmy olimp, czy istnieje możliwość zwiedzenia ich fabryki. Niestety dostałem wiadomość zwrotną, w której było napisane, że nie praktykują takich rozwiązań. Marketing manager wysłał mi natomiast cenne informacje związane z systemami i zasadami zapewniającymi najwyższą jakość produktów.

Dlaczego firma OLIMP:
- popieram polską produkcję,
- sam kupuję odżywki firmy olimp,
- posiadają certyfikaty ISO 9001:2008 i 22000:2005 w tym zasady (HACCP),
- produkcja odbywa się w sterylnych warunkach,
- cena jest adekwatna do jakości produktów.

W skrócie po przeczytaniu certyfikatów mogę powiedzieć, że każdy etap produkcji jest ściśle kontrolowany i nie ma możliwości wyjścia poza ramy. Produkty firmy olimp są najwyższej jakości i śmiało mogą konkurować z największymi producentami odżywek na świecie.

Poniżej przedstawiam moje typy na najlepsze produkty w wybranych kategoriach:
Odżywki wysokobiałkowe:



BCAA:

Kreatyan:



Gainery:
Oczywiście przedstawiłem odżywki, które spożywałem. Pełną gamę produktów znajdziecie na oficjalnej stronie www.olimp-supplements.com .

Jestem trenerem i zależy mi, żeby oferować wam produkty najwyższej jakości. Pamiętajcie, że żadne suplementy nie zastąpią wam pełnowartościowego posiłku, a odżywki są tylko dodatkiem do diety.

Zaznaczam, że post jest oparty na moich doświadczeniach i przekonaniach. Nie pobieram opłaty za reklamę firmy OLIMP, ponieważ zależy mi na was i na jak najbardziej rzetelnym podejściu do spraw żywienia i suplementacji. Moim życiowym celem jest aby każda osoba żyła w zdrowiu i cieszyła się nim przez długie lata.

2 komentarze:

  1. Trenując BJJ co polecasz aby zyskac na sile i jednoczesnie sylwetce nie przybierajac zbytnio na masie??(wiadomo cwiczac duzo spalamy i sie rzezbimy:))ale chcialbym "nabrac" czystego mieśnia i troszke sily:) jakie suple polecasz? Pozdr

    OdpowiedzUsuń
  2. Trening bjj nie sprzyja budowania masy mięśniowej, jest to bardzo wyczerpujący trening i bez dodatkowej suplementacji i dobrze ułożonego jadłospisu ciężko jest przybrać na wadze. Rozumiem, że chcesz trzymać swoją wagę startową, ale równocześnie chcesz mieć więcej siły do walki. Żeby mieć większą siłę musisz zdać sobie sprawę, że istnieją 2 kluczowe elementy, aby to osiągnąć:
    - przekrój mięśnia gwarantuje większą siłę (jego wielkość),
    - rodzaj włókien mięśniowych.

    Większość odżywek powoduje wzrost masy mięśniowej, co powoduje wzrost siły. Bjj to jedno a ćwiczenia siłowe to drugie.

    Co zalecam:
    - wdrożenie w tygodniowy harmonogram treningu siłowego z ciężarami,
    - suplement BCAA, który działa antykatabolicznie
    (zapobiega rozpadowi mięśni) dzięki tej odżywce zrobiony trening będzie bardziej efektywny,
    - nie zapominaj o odpoczynku.

    Musisz wiedzieć, że nabierając czystego mięśnia nie ma siły, żeby waga nie poszybowała w górę. Jak masz dodatkowe pytania napisz na mojego emaila.
    nikodem.finke@gmail.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń