01 listopada 2012

Body Combat



13 000 tysięcy klubów fitness na całym świecie wprowadziło do swojego grafiku kompleksowy program zajęć grupowych LESMILLS. Zajęcia grupowe przy muzyce to nie to czym żyję, ale jedna aktywność bardzo mnie zaciekawiła i zmieniłem moje podejście do zajęć grupowych. Body Combat to trening wyzwalający siłę i energię, dzięki mieszanym technikom karate, taekwondo, capoeiry, boksu i muy thai. Ćwiczący poprawiają kondycję i tężyznę fizyczną.


ĆWICZENIA DLA KLIENTÓW, KTÓRZY CHCĄ:
- poprawić kondycję,
- wyładować energię,
- poznać techniki sztuk walki,





Poniżej krótkie filmiki promujący zajęcia BODY COMBAT




We Fabryce Formy mam przyjemność brać udział w takich zajęciach i przyznaję, że bardzo mi się one podobają. Energia jaka drzemie w tych zajęciach jest nie do opisania. Każde uderzenie jest w rytmie do muzyki co sprawia, że czujemy każdy ruch. Doskonale wyszkolona kadra instruktorska daje niesamowitego energetycznego kopa!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz